Varainhankinta

​(päivitetty 20.9.2021)

• Vuosittain seura maksaa maastohiihdon osalta erilaisia kilpailujen ilmoittautumismaksuja useiden tuhansien edestä. Kauden aikana tulee myös muita kilpailujen järjestämiseeen liittyviä kuluja. Tarvitaan varoja seuratoiminnan kehittämiseen, erilaisiin seuran järjestämiin tapahtumiin, leirityksiin sekä urheilijoille maksettaviin avustuksiin.

• Seuran kaupungilta ja yhteistyökumppaneilta saamien avustusten jälkeen on tuloja hankittava vielä muulla tavoin. Niinpä on järjestettävä kilpailuja, erilaisia talkoita ja myyntikampanjoita, joihin tarvitaan TALKOOVÄKEÄ. Seuran omiin kilpailuihin toimitsijoiksi tarvitaan kaikkia seuran toiminnassa mukana olevia niin lapsia kuin aikuisia.
    • Viime kausina varoja on hankittu mm. hiihtokoulun paperinkeräyspisteistä, hiihtovälineiden lainauksesta kouluille, omien kisojen järjestelyistä ja sponsorituloista.

• SHS:llä on Seinäjoen Intersportin kanssa yhteistyösopimus. Kaikista Seinäjoen Intersportissa tehdyistä ostoista saadaan bonusta oman jaoston tilille ilmoittamalla jaoston nimi SHS/MAASTOHIIHTO

Seuran toiminnassa mukana olevien nuorempien hiihtoseuralaisten vanhempia sekä yli 18-vuotiaita urheilijoita velvoitetaan osallistumaan kauden aikana talkoisiin. Myös muut hiihtoseuran  "kannattajat"ovat tervetulleita talkoisiin mukaan!

MUISTA! Hiihtokoulun paperinkeräyspisteet (tuotto lasten toimintaan):
ALAKYLÄN SALEN PIHA
KIVISTÖN S-MARKETIN PIHA
KUKKULATIE KATAJALAAKSO
JOUPISKAN RISTEYS, KULTAVUORI
HEIKINRAITIN KENTTÄ, HALLILA

Haluatko olla mukana tukemassa Seinäjoen alueen maastohiihtotoimintaa? Osallistu talkootöihin tai tee maastohiihdolle lahjoitus "myös pieni on kaunista".
Täytä oheinen lomake, otamme sinuun yhteyttä!

Tule mukaan maastohiihtotalkoisiin!

*

Kiitos kun olet mukana seuramme toiminnassa - jokaisen työpanos on erittäin tärkeä!

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.