Yhteystiedot ja jäsenyys

Y-tunnus: 0459675-3

SHS:n hallitus 2022-2023:

Historia

Seinäjoen Hiihtoseura on perustettu vuonna 1980 ja lajivalikoimaamme kuuluvat alppihiihto ja lumilautailu, ampumahiihto, maastohiihto, mäkihyppy sekä ihan tavallinen kuntoliikunta. Vuonna 2004 SHS:n maastohiihtotoiminnalle myönnettiin Sinettiseuran merkki tunnustuksena mainiosta nuorisotyöstä.

Tietosuojaseloste

EU:n yleinen tietosuoja-asetus (GDPR) astui voimaan 25. toukokuuta 2018, ja olemmekin päivittäneet tietosuojaselosteemme ajan tasalle.

Henkilötietojesi huolellinen ja varovainen käsittely on meille Seinäjoen Hiihtoseura ry:ssä ensisijaisen tärkeää. Käsittelemme henkilötietojasi noudattaen tietosuojalainsäädäntöä sekä hyvää tiedonhallinta- ja käsittelytapaa. Toimimme aina laissa määritellyn hyvän tietojenkäsittelyn mukaisesti ja varmistamme, että yksityisyytesi ei vaarannu.

Voit lukea lisää henkilötietojen käsittelystä täältä: SHS Tietosuojaseloste. Tämä lauseke löytyy tämän osion alta.