Ilmoittautuminen kilpailuihin

Tämän sivun lomakkeella SHS:n jäsenet ilmoittautuvat maastohiihtokilpailuihin. Ilmoittautuminen tulee tehdä kilpailun varsinaista viimeistä ilmoittautumisajankohtaa (kilpailukalenterissa oleva ilmoittaumisajankohta) edeltävänä päivänä klo 19:00 mennessä. Ilmoittautuminen menee seuran toimistohenkilölle.
Ilmoittautuminen kilpailuun on mahdollista tehdä myös sähköpostilla huomioiden em. aika:
toimisto@seinajoenhiihtoseura.fi.

Ilmoittautuminen on sitova. Ilmoittamisen yhteydessä toimistohenkilö tarkistaa, että asianmukaiset maksut (lisenssi/skipassi, jäsenmaksu, kausimaksu) on hoidettu.

Jos kilpailu siirretään uuteen ajankohtaan esim. lumitilanteen tai pakkasen takia, vastuu kilpailuilmoittautumisen peruuttamisesta on aina hiihtäjällä, jos kilpailija ei aio osallistua uutena ajankohtana kilpailuun.

Vältä turhia ja päällekkäisiä kisailmoittautumisia, väärinkäytöstilanteessa seura perii ilmoittautumismaksun takaisin.

Kilpailumaksut: Seura maksaa kaikkien maastohiihdon kilpailujen (pois lukien massahiihtotapahtumien) osallistumismaksut edellyttäen, että kisojen ilmoittautuminen on tehty ajoissa seuran toimistoon ja että jäsenmaksu, kausimaksu ja lisenssi/skipassi on maksettu. Mikäli kausimaksua ei ole maksettu, kilpailija maksaa ilmoittautumismaksun seuralle.

Maastohiihdon kilpailukalenteri: www.hiihtokalenteri.fi

Anna kaikki pyydetyt tiedot huolellisesti ja täydellisesti! Anna myös ilmoittajan yhteystiedot mahdollisia tarkistuksia varten. Ilmoittautumisesta saat varmistuksen antamaasi sähköpostiosoitteeseen.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.