Ensilumenlatu

Ensilumenlatu avattu 26.10.2023. Ladun pituus 2.2 km. MYÖS LUONNONLUMILADUT KÄYTÖSSÄ JOUPISKALLA

Joupiskan Ensilumenladulle tehtiin muutoksia Syksyllä 2019. Ensilumenladun reitti muuttui siten, että enää latu-ura ja ajotie ampumahiihtostadionille eivät risteä. Muutos on tehty ensisijaisesti turvallisuusnäkökulmasta SHS:n ehdotuksesta ja kaupungin Liikuntapalveluiden toimesta.

Ensimmäisessä vaiheessa avautuu noin 1.4 Km latu. Ensilumenladun lähtöpaikka on ampumahiihtostadionilla! Riippuen pitkänaikavälin säätiedotuksista ensilumenlatua myöhemmin mahdollisesti 1.7 km, 2,2km ja 3.0 km.

Kausi- ja päiväliput Ensilumenladulle Ravintola Huipulla. Samalla lipulla voi hiihtää myös Tanelin ensilumenladulla (avautuu myöhemmin). Kausiliput 30€/henkilö tai 50€/perhe (max 2 sukupolvea), päiväliput 5€/päivä. Maksuvälineinä käteinen ja pankki-/luottokortti. Alle 12 v saa hiihtää ilman lippua.

SHS:n jäsenille jäsenetuhintaan kausilippu 20€/hlö ja 30€/perhe. Maksu Ensilumenladun tilille EPOP FI49 5419 0120 1299 98, viitteeksi jäsenen tai perheen nimi. Liput noudetaan Ravintola Joupiskalta, kerro että SHS:n jäsen, olet maksanut tilille, ja laita nimi kassalla olevaan listaan.

Tervetuloa hiihtämään!