Ensilumenlatu

Ensilumenlatu 2024 avataan Marraskuun alkupuolella. Rata tehdään aluksi uudelle rullaradalle

Joupiskan Ensilumenladulle tehtiin muutoksia Syksyllä 2019. Ensilumenladun reitti muuttui siten, että enää latu-ura ja ajotie ampumahiihtostadionille eivät risteä. Muutos on tehty ensisijaisesti turvallisuusnäkökulmasta SHS:n ehdotuksesta ja kaupungin Liikuntapalveluiden toimesta.

Ensimmäisessä vaiheessa avautuu noin 1.4 Km latu. Ensilumenladun lähtöpaikka on ampumahiihtostadionilla! Riippuen pitkänaikavälin säätiedotuksista ensilumenlatua myöhemmin mahdollisesti 1.7 km, 2,2km ja 3.0 km.

HIIHTOLIPPUJEN MYYNTITIEDOT PÄIVITETÄÄN ENNEN HIIHTOKAUDEN ALKUA

Kausi- ja päiväliput Ensilumenladulle Ravintola Huipulla. Samalla lipulla voi hiihtää myös Tanelin ensilumenladulla (avautuu myöhemmin). Kausiliput 30€/henkilö tai 50€/perhe (max 2 sukupolvea), päiväliput 5€/päivä. Maksuvälineinä käteinen ja pankki-/luottokortti. Alle 12 v saa hiihtää ilman lippua.

SHS:n jäsenille jäsenetuhintaan kausilippu 20€/hlö ja 30€/perhe. Maksu Ensilumenladun tilille EPOP FI49 5419 0120 1299 98, viitteeksi jäsenen tai perheen nimi. Liput noudetaan Ravintola Joupiskalta, kerro että SHS:n jäsen, olet maksanut tilille, ja laita nimi kassalla olevaan listaan.

Tervetuloa hiihtämään!