SHS Alppi - Harrasteryhmät 2023-2024

START -suksiryhmä

Maanantaisin klo 18.00-19.00 kauden ajan.

- ikäsuositus alk. n. 6 v (5 v laskijan mukaan halutessa ole yhteydessä valmentajiin)

- Laskemisen perustaidot tulee olla hallussa

- Hissien peruskäyttö (avustaen) hallinnassa

Harjoittelu koostuu monipuolisesta liikkumisesta Joupiskan rinteissä. Ryhmässä kehitetään laskutaitoa ja kokeillaan ratalaskua helpoilla tekniikkaradoilla.

Vetäjänä: Jenna Koivusaari
Lisätietoja: seinajoenhiihtoseura.alppi@gmail.com

SPORT -suksiryhmä [U8]

Maanantaisin 18.00-19.30 ja torstaisin 18.00-19.00 kauden ajan.

- ikäsuositus alk. n.7 v

- Vaihtuva teema: freeski, tekniikka ja rata

Ryhmä vauhdikkaille ja monipuolisille harrastajille. Harjoittelu koostuu vaihtuvista teemoista Joupiskan rinteissä. Ryhmässä lasketaan paljon, harjoitellaan temppuja ja ratalaskutekniikkaa yksilöllinen taitotaso huomioiden.

Ryhmä antaa myös valmiuden alueen kilpailuihin jos laskija niin haluaa.

Valmentaja: Harri Ojajärvi

Apuvetäjä: Anni Nikkola

FREESKI -suksiryhmä

Keskiviikkoisin 18.00-20.00 koko kauden ajan.

- Ikäsuositus alk. 10 v

Ryhmä on tarkoitettu tytöille ja pojille, joilla on jo laskemisen perustaidot hallussa. Liikkeelle lähdetään Freeski:n alkeista ja siirrytään taitojen mukaan haasteellisempiin temppuihin. Ryhmässä harjoitellaan  laskutekniikkaa, takaperin laskua, pyörimistä, hyppytekniikkaa, liukumista erilaisilla reileillä, sekä opetellaan erilaisia temppuja niin hypyissä, kuin reileilläkin. Ryhmä harjoittelee rennolla fiiliksellä, jokaisen laskijan oma taitotaso huomioiden

Valmentaja: Joni Särmö

Apuvetäjät:

Elias Kivimäki, Matias Myllyniemi ja Elias Laitasaari

MASTERS -harrasteryhmä*

Kaksi kertaa viikossa 2+2 h

Ryhmä on tarkoitettu aikuisharrastajille, ratalaskusta ja -tekniikasta kiinnostuneille. Tarkoituksena on opetella ratalaskua oman tason mukaan. Harrasteryhmä tarjoaa valmennusta osaan kauden harjoituksista, mutta ennen kaikkea aina hyvää seuraa.

Harjoitukset lasketaan yhteistyössä kisaavan Master-ryhmän kanssa.

Yhteyshenkilö:

Ilmoittaudu >tästä<