RaJu-SHS Vuokatin leiri ja koulutustapahtuma

Aika: 3.-7.7.2020
Paikka: Vuokatti

SHS:n ja Rasti-Jussien yhteinen ohjaajien ja valmentajien koulutustapahtuma sekä urheilijoiden leiri Vuokatissa pe-ti 3.-7.7.2020. Leiritystä on mahdollista jatkaa omatoimisena tiistain jälkeen.

Leiri alkaa perjantaina lajikohtaisilla harjoituksilla. Lauantaista tiistaihin ohjelma on rakennettu siten, että aamupäivällä on kaikkien lajien yhteinen harjoitus Vuokatin ammattivalmentajien vetämänä, joka samalla toimii ohjaajien ja valmentajien koulutustapahtumana. Iltapäivä on varattu lajikohtaisille harjoituksille, joihin on mahdollista hankkia Vuokatin tietämystä tarpeen mukaan. Myös muutama luentotyyppinen tietoisku kuuluu tapahtuman ohjelmaan. Suositusalaikäraja urheilijoille on 10-vuotta.

Urheilijoiden, ohjaajien ja valmentajien omavastuu 100-135€ (neljä päivää) riippuen osallistujamäärästä. Maksimi osallistujamäärä leirille on 50 urheilijaa/ohjaaja/valmentajaa (25 RaJu, 25 SHS). Muut perheenjäsenet omakustanteisesti. Täysihoidon hinta 70€/vrk (yli 14v; 240€/koko leiri) ja 57€/vrk (alle 14v; 228€/koko leiri), sisältäen majoituksen, aamupalan, lounaan ja päivällisen.

Leirille ilmoittautumiset sunnuntaihin 7.6.2020 mennessä. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

ILMOITTAUTUMINEN

Tapahtuma on osa Opetus- ja kulttuuriministeriön rahoittamaa RaJu-SHS seuratukihanketta.